תפריט נגישות

רס"ל נמרוד נאור ז"ל

נמרוד נאור
בן 36 בנפלו
בן נירה ויעקב
נולד בקיבוץ דביר
בט"ז בניסן תשט"ז, 28/3/1956
התגורר בקיבוץ בית קמה
התגייס ב-נובמבר 1974
שרת במשטרה הצבאית יחמ"צ 447
נפל בעת מילוי תפקידו
בד' בניסן תשנ"ב, 7/4/1992
מקום נפילה: אליקים
באזור חיפה, כרמל וגליל מערבי
מקום קבורה: בית קמה
הותיר: אישה בהריון, שתי בנות, הורים ואחים

קורות חיים

בן נירה ויעקב. נולד ביום ט"ז בניסן תשט"ז (28.3.1956) בקיבוץ דביר. בילדותו עבר עם אמו לקיבוץ בית קמה. את שנות לימודיו הראשונות עשה בבית-הספר היסודי בקיבוצו. כנער, המשיך את לימודיו בבית-הספר בגבעת חיים, והשתייך לקבוצת "שיזף" במוסד החינוכי "מבואות הנגב". בסיום לימודיו הצטרף לשנת שירות שלישית בתנועת "השומר הצעיר" והדריך בקן בת ים. חבריו קראו לו נימר. הוא הצטרף לחוג משוטטים, וטייל הרבה ובלע בהנאה מנופי הארץ.

באמצע נובמבר 1974 גויס נמרוד לצה"ל. לאחר תקופת הטירונות שובץ לחיל כללי, במשטרה הצבאית, חיל ששירת בו גם במסגרת שירות המילואים. נמרוד בנה את ביתו בבית קמה, נשא את איריס לאישה והקים משפחה ונולדו להם שתי בנות, עינבר ואופיר. הוא עבד בענפי השדה ובמסוך, השתתף בקורסם חקלאיים שונים ויצא ללימודים בסמינר אפעל, שם השלים את לימודיו התיכוניים.

ביום ד' בניסן תשנ"ב (7.4.1992) נפל נמרוד בעת מילוי תפקידו. בהיותו בשירות מילואים, השתתף עם פלוגתו באימון הפרט במתקן לאימוני חי"ר ונפטר באופן מפתיע. הוא הובא למנוחות בחלקה הצבאית בבית-העלמין בבית קמה. השאיר אחריו אישה בהריון, שתי בנות, הורים ואחים. שלושה חודשים לאחר מותו נולד בנו רביד.

במכתב תנחומים למשפחה השכולה, כתב מפקדו: "נמרוד שירת בפלוגה למעלה מעשר שנים, באימונים ובתעסוקות רבות ומגוונות, כולל תקופות של תעסוקה בלבנון בעקבות מלחמת שלום הגליל. נמרוד היה דמות מרכזית מאוד בפלוגה והיכרנו אותו כבעל כישורים טכניים טובים מאוד. הוא היה בעל נכונות יוצאת דופן למלא כל משימה, בחיוך וברצון טוב. קשה מאוד לחשוב על הפלוגה בלעדיו. דמותו תלווה אותנו, מפקדי וחיילי הפלוגה ותישאר כסמל עבורנו".

הופק במערכת "גלעד-לזכרם", באמצעות חב' תבונה בע"מ (054-6700799)
בניית אתרים: לוגו חברת תבונה